Česky English Deutsch
Drobečková navigace

Úvod > O nás > FAQ

FAQ

Často kladené dotazy

Zde si můžete přečíst odpovědi na časté dotazy.

Co mám udělat proto, abych od Vás získal více informací na moje specifické dotazy?

Můžete nám odeslat e-mail s Vašimi dotazy, nebo zatelefonovat na čísla uvedená v kontaktech. Pokud potřebujete osobní konzultaci, rádi si s Vámi dohodneme termín osobní schůzky v jedné z našich provozoven.

Kolik vozidel jste již upravili?

Do konce roku 2019 to bylo číslo blížící se k 1100 vyrobených a nebo jinak upravených dodávkových vozů všech značek.

Kolik stojí sériově vyráběná a individuální vestavba do vozidla?

Záleží na spoustě informací. Jednou ze zásadních je rozsah zakázky, výbavy a samozřejmě náročnosti vývoje, případně schválení. Nelze jednoduchým vzorcem vypočítat cenu na základě telefonátu, nebo obecného dotazu. Vždy je potřeba zakázku/poptávku co nejpřesněji specifikovat. Dohodneme společně osobní konzultaci, při které společně prodiskutujeme Vaše potřeby a možnosti a zamýšlený účel využití vozidla.Na základě takto získaných informací následně pro vás vytvoříme cenový rozpočet, který se dále upravuje v závislosti na Vašich potřebách.
Ceníky k sériově vyráběným obytným vozidlům KRS Active Line, KRS Sport Line, KRS Cruiser Line a KRS City Line naleznete na našem webu vždy u daného modelu v sekci ke stažení

Přestavěná vozidla i přetypujete?

Ano. Pokud realizujeme zakázku kompletně, vždy je součástí zápis změn v TP vozidla. Na Vás je pak jen zaevidovat přestavbu na místě příslušném dopravním odboru evidence vozidel, kde je vozidlo přihlášeno. Po evidenci Vám bude vydán Úřadem nový OTP s vyznačenými změnami, které jsme zapsali do TP vozidla.

Jaká dodávková vozidla lze přestavět?

Vždy záleží na mnoha faktorech. Nelze obecně odpovědět, že lze přestavět všechna, nebo žádná. Doporučujeme napsat písemný dotaz s uvedením konkrétního vozidla včetně VIN, nebo zatelefonovat na některé z našich tel. čísel.

Je možné přestavět i starší dodávková vozidla?

V zásadě ano. Doporučujeme napsat písemný dotaz s uvedením konkrétního vozidla včetně VIN, nebo zatelefonovat na některé z našich tel.čísel.

Je možné přestavět úplně nová dodávková vozidla?

Ano. Je však potřeba, aby bylo vozidlo zaregistrováno na příslušném dopravním odboru a mělo vlastní RZ. Doporučujeme napsat písemný dotaz s uvedením konkrétního vozidla včetně VIN, nebo zatelefonovat na některé z našich tel.čísel.

U sériově vyráběných a nabízených obytných vozidel KRS tuto otázku řešit nemusíte. Vše, včetně legislativních kroků zajišťujeme zcela automaticky.

Musím na konzultaci k Vám do zakázkové kanceláře?

Pokud chcete vidět vše v reálu, tak ano. Preferujeme vždy osobní kontakt se zákazníkem, lze tak řešit operativně spousty dotazů vyplývajících z Vašeho zájmu. Doporučujeme se objednat na konkrétní termín schůzky v naší kanceláři.

Jaké poskytujete záruky?

Záruky poskytujeme standardně dle NOZ na celé dílo. U některých specifických dílů poskytujeme i záruky prodloužené. Bližší informace vždy získáte na dotaz před podpisem zakázky.

Co mám dělat, když se v době záruky na obytném vozidle KRS něco rozbije?

Doporučujeme nás neprodleně informovat prostřednictvím e-mailu a telefonu. V žádném případě pak do dílu, nebo přístroje nezasahujte, mohlo by to být důvodem k neuznání reklamace. Vždy se snažíme o maximální porozumění Vaší dané situace a řešíme je v nejkratší možné době.

Mohu v záruce sám něco opravit?

Nedoporučujeme to. Pokud je jen malá možnost dojetí do našeho, nebo smluvního servisu, vždy je to nejlepší řešení. Operativní možností je pak oprava v některém předem dohodnutém servisu (i v zahraničí) v místě poruchy. O takové opravě nás ale předem informujte! V každém případě pak jednotlivé poruchy a jejich opravy řešíme individuálně a dbáme na Vaši maximální spokojenost. Pro naléhavé případy jsem Vám k dispozici na telefonních číslech téměř kdykoli.

Jak je to se zárukou na vozidlo samotné?

Na nové vozidlo máte záruku jako každý jiný zákazník dané značky. Vždy se řiďte jejich záručními podmínkami a dodržujte servisní intervaly.

Nepřijdu o záruku, když do auta instalujete vestavbu?

Ne. V případě, že některé dotčené části vozidla přestavbou vyloučí dovozce před provedením přestavby ze svých záruk, přebíráme je my. Jedná se zejména o záruku prorezivění karoserie v místech zásahů. Motor, převodovka a další pohyblivé a rotující části zůstávají vždy v záruce výrobce vozidla dané značky, pokud není stanoveno pro daný model před zahájením přestavby jinak.

Můžu si objednat jen komponenty pro stavbu?

Ano, sortiment a speciální díly naleznete v našem e-shopu, nebo v sekci Home Made.

Nenašel jsem díl, který potřebuji.

Doporučujeme nás kontaktovat, e-shop neustále doplňujeme, tudíž se může stát, že díl máme k dispozici, ale není zatím zařazen v shopu. Zcela určitě u nás najdete veškeré díly, které jsou potřeba pro stavbu obytného vozidla svépomocí.

Jak dlouho trvá přestavba?

Záleží na náročnosti a rozsahu prací. U sériových vestaveb je to v řádech od 6-8 týdnů. U individuálních se lhůta pohybuje v průměru do 20 týdnů od přistavení vozidla do našich dílen. U jednodušších přestaveb, nebo úpravách a montáží se termíny určují zcela individuálně.

S jakým časovým předstihem mám obytný vůz KRS objednat?

Záleží na mnoha faktorech. Obecně však platí, že je potřeba u zakázky kalkulovat s 6-12 měsíčním procesem. Jednodušší zakázky se řeší na aktuálním naplnění výroby v aktuálním období

Požadujete zálohu před zahájením prací?

Ano. Přesnou výši a rozvrh jednotlivých plateb dohodneme osobně a před podpisem smlouvy o dílo.

Existuje u Vás možnost barterového obchodu?

Ano. Téměř u každé zakázky je možné dohodnout barterový obchod, nebo reklamní spolupráci.

Jaké nabízíte materiály a dekory?

Obytná vozidla KRS jsou stavěna výhradně ze speciálních lehčených materiálů, které používají všichni renomovaní evropští výrobci obytných vozidel. Technické prvky a celky jsou od výrobců evropských značek. Např. Truma, Webasto, Thetford, Waeco, Dometic a další.

Dekory nábytku máme standardně k výběru z min 3-5 odstínů. Potahové látky můžete vybírat z 40 základních a cca 500 nadstandardních vzorků, včetně přírodní a syntetické kůže a koženky. Stejně je tomu u podlahových PVC a obkladových materiálů. Konkrétní paletu dekorů pro sériové modely KRS naleznete na prezentační stránce jednotlivých modelů vestaveb na našem webu, nebo položením konkrétního dotazu na specifický materiál dle Vašeho požadavku.